Laikinai nutraukiamas tiesioginis klientų aptarnavimas

Reaguodama į koronaviruso pandemiją UAB „Lazdijų šiluma“ laikinai nutraukia  klientų aptarnavimą tiesiogiai administracinėse patalpose.  Draudimas galioja nuo 2020 m kovo  16 d. iki kovo 30 d. arba tiek kiek Lietuvoje galios karantino sąlygos. Bendrovės klientai bus aptarnaujami tik nuotoliniais kanalais – telefonu, el. paštu, internetu.

Daugiausia klientų atvyksta norėdami išsiaiškinti sutarčių sudarymo ir atsiskaitymo už paslaugas klausimus. Šiuos poreikius bendrovė gali patenkinti ir be tiesioginio fizinio kontakto su klientais, jiems nepaliekant savo namų.

Įmonė taip pat  karantino galiojimo laikotarpiui stabdo ir karšto vandens skaitiklių įrengimo, patikrinimo, keitimo ir plombavimo darbus gyventojų namuose. Avarijų ir kitų šilumos ir karšto vandens tiekimo sutrikimų šalinimas vyks įprasta tvarka.

Sužinoti informaciją apie priskaitymus už paslaugas galima:

telefonu: ( 8 318) 54034; ( 8 318) 54030;

paštu: ilona@lazdijusiluma.lt; info@lazdijusiluma.lt

Darbo laikas:

8:00-12:00, 12:45-17:00 (P, A, T, K)

8:00-12:00, 12:45-15:45 (Pn)

Pranešti apie avarijas ir sutrikimus galima:

Lazdijuose,   atsakingas asmuo M. Skripkauskas, tel. (8 318) 52743; 8 652 69060;

poilsio bei švenčių dienomis, taip pat darbo dienomis po 17 oo val. – tel.(8 318) 51797.

Veisiejuose, atsakingas asmuo K. Valentukonis, tel. ( 8 318) 56671; 8 656 12595;

poilsio bei švenčių dienomis, taip pat darbo dienomis po 17 oo val. – tel.(8 318) 56671.

Klausimus taip pat galima užduoti įmonės tinklapyje (www.lazdijusiluma.lt ) per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klausimas/Atsiliepimas “

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą dėl jų naudojimo. Daugiau informacijos

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close