Vartotojams aktuali informacija

sausio 13, 2019

Vartotojams aktuali informacija

Šilumos įrenginių prie šilumos perdavimo tinklų prijungimo, pertvarkymo, atjungimo tvarka
Norintiems tapti šilumos vartotojais

Norint tapti klientu, reikia:

  • užpildyti paraišką šilumos tiekimo techninėms sąlygoms gauti;
  • gauti projektavimo technines sąlygas;
  • suprojektuoti iki pastato šilumos tiekimo tinklus ir pastato šilumos įrenginius;
  • pagal projektą įrengti šilumos tiekimo tinklus ir pastato šilumos įrenginius bei atlikti reikiamus techninius tikrinimus;
  • įrengtus šilumos tiekimo tinklus ir pastato šilumos įrenginius prijungti prie centralizuotų šilumos tiekimo tinklų;
  • atlikti įrengtų šilumos tiekimo tinklų geodezines nuotraukas;
  • baigus įrengimo darbus, pastato savininkas privalo gauti Valstybinės energetikos inspekcijos prie Energetikos ministerijos šilumos įrenginių techninės būklės patikrinimo aktą-pažymą bei šilumos įrenginių ir statinio pripažinimo tinkamais naudoti aktą ir jų kopijas pateikti šilumos tiekėjui;
  • sudaryti su UAB „Lazdijų šiluma“ šilumos pirkimo-pardavimo sutartį.

Statytojas, norintis susipažinti su galimybėmis dėl statinio prijungimo prie centralizuotų šilumos tiekimo tinklų, kreipiasi į UAB „Lazdijų šiluma“ direktoriaus pavaduotoją, tel. 8 685 32740.

Vartotojų kreipimųsi nagrinėjimo tvarka
Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektai

Pareiškėjas, nesutinkantis su priimtu sprendimu arba per nustatytą skundo nagrinėjimo terminą sprendimas nėra priimtas, savo pasirinkimu turi teisę kreiptis į pareiškėjo veiklą kontroliuojančias organizacijas.

Vartojimo ginčus neteisminio sprendimo tvarka pagal kompetenciją nagrinėja:

  • Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Vilniaus g. 25, Vilnius, (svetainės adresas www.vvtat.lt)
  • Valstybinė energetikos reguliavimo taryba, Verkių g. 25 C-1, Vilnius ( svetainės adresas www.vei.lrv.lt)

 Neteisminio ginčų nagrinėjimo subjektų kompetencija:

  1. Valstybinė energetikos reguliavimo taryba – dėl energetikos įmonių veiklos ar neveikimo tiekiant, skirstant, perduodant, laikant energiją, dėl teisės joms pasinaudoti tinklais ir sistemomis nesuteikimo, dėl prisijungimo, energijos tiekimo srautų balansavimo, kainų ir tarifų taikymo. energetikos objektų, įrenginių ir apskaitos priemonių gedimų, eksploatavimo, energijos kokybės reikalavimų, energijos apskaitos ir apmokėjimo už suvartotą energiją pažeidimų, avarijų, energijos tiekimo nutraukimo, sustabdymo ar ribojimo, dėl šilumos ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojo veiklos ar neveikimo (www.vei.lrv.lt);
  2. Savivaldybės vykdomoji institucija – dėl šilumos ir karšto vandens tiekimo organizavimo, dėl daugiabučių namų šildymo ir karšto vandens sistemų priežiūros tarifų nustatymo, dėl administracinę priežiūrą atliekančių pareigūnų įgaliojimų bei šios priežiūros atlikimo tvarkos. Vartotojas turi teisę kreiptis į vietos savivaldos instituciją (http://www.lazdijai.lt/);
  3. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba – dėl šilumos energijos pirkimo – pardavimo ar paslaugų teikimo sutarčių nesąžiningų sąlygų taikymo ir kitose numatytose valstybinės vartotojų teisių apsaugos srityje (www.vvtat.lt).

Šiluma Jūsų namams...

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą dėl jų naudojimo. Daugiau informacijos

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close